report2.gif


Dzelzceļa līnija Rīga - Ērgļi

Autors: mrproxy
Dzelzceļa līnija Rīga - Ērgļi
Dzelzceļa līnija Rīga - Ērgļi attēls 1

Attēls 1

Dzelzceļa līnija Rīga - Ērgļi
Dzelzceļa līnija Rīga - Ērgļi attēls 2

Attēls 2

Dzelzceļa līnija Rīga - Ērgļi
Dzelzceļa līnija Rīga - Ērgļi attēls 3

Attēls 3

Dzelzceļa līnija Rīga - Ērgļi
Dzelzceļa līnija Rīga - Ērgļi attēls 4

Attēls 4

Dzelzceļa līnija Rīga - Ērgļi
Dzelzceļa līnija Rīga - Ērgļi attēls 5

Attēls 5

Dzelzceļa līnija Rīga - Ērgļi
Dzelzceļa līnija Rīga - Ērgļi attēls 6

Attēls 6

Dzelzceļa līnija Rīga - Ērgļi
Dzelzceļa līnija Rīga - Ērgļi attēls 7

Attēls 7

Dzelzceļa līnija Rīga - Ērgļi
Dzelzceļa līnija Rīga - Ērgļi attēls 8

Attēls 8

Dzelzceļa līnija Rīga - Ērgļi
Dzelzceļa līnija Rīga - Ērgļi attēls 9

Attēls 9

Dzelzceļa līnija Rīga - Ērgļi
Dzelzceļa līnija Rīga - Ērgļi attēls 10

Attēls 10

Dzelzceļa līnija Rīga - Ērgļi
Dzelzceļa līnija Rīga - Ērgļi attēls 11

Attēls 11

Dzelzceļa līnija Rīga - Ērgļi
Dzelzceļa līnija Rīga - Ērgļi attēls 12

Attēls 12

Dzelzceļa līnija Rīga - Ērgļi
Dzelzceļa līnija Rīga - Ērgļi attēls 13

Attēls 13

Dzelzceļa līnija Rīga - Ērgļi
Dzelzceļa līnija Rīga - Ērgļi attēls 14

Attēls 14

Dzelzceļa līnija Rīga - Ērgļi
Dzelzceļa līnija Rīga - Ērgļi attēls 15

Attēls 15

Komentāri:

mrproxy | 08:22 21.02.2013 | Atbildēt uz komentāru |

1. Saurieši - pēdējā stacija Ergļu ceļa, kas tiek uzturēta. Vēl darbojas dzelzceļa pievadceļs uz Knauf rūpnīca
2. Pārējās sliedes praktiski demontētas
3. Sliedes Ērgļu ceļā beidzas pēc pirmā kilometra atzīmes
4. Tilts pār Mazo Juglu
5. Biļešu telpa Cekules stacijā
6. Pietura Jauncekule
7. Stacijas māja Augšciemā
8. Daudzās stacijās ir dzīvokļi, kuros vietējas pašvaldības izmitina iedzīvotājus. Augšciema stacijas iedzīvotājs Valērijs
9. Kāpņu telpa
10. Kārdes stacija
11. Lielākoties sliežu ceļš ir izbraucams ar automobīli. Par stacijām liecina tik pussadrupušu peronu paliekas
12. Sidgundas stacija
13. Uzgaidāmā telpa Suntažu stacijas ēkā
14. Dzelzceļa pārbrauktuve pie Taurupes stacijas
15. Ērgļu stacija

2011. gada oktobris

smartins | 10:56 21.02.2013 |

šito visu vajadzēja sarakstīt zem katras bildes, a to baigi kretīniskā kruķīšana sanāk :)

VValdis | 08:28 21.02.2013 | Atbildēt uz komentāru |

Jauki parādīts. Uz drupām jaunu dzīvi celsim.

Anonymous | 08:54 21.02.2013 | Atbildēt uz komentāru |

PSRS sabrukuma - sekas

VValdis | 09:03 21.02.2013 |

valsts degradācijas sekas

abcde | 10:05 21.02.2013 | Atbildēt uz komentāru |

tā paši savu valsti izpostām ;((((

Lunis | 10:07 21.02.2013 | Atbildēt uz komentāru |

Istenībā Līnija Rīga-Ergļi-Madona-Lubāna bija Ulmaņlaika viena no lielākajām AFĒRĀM , sava veida "Digitālā TV" analogs Ulmaņlaikos. Toreiz galvenais varonis bija tads VALDMANIS 1990 gadu "Isbikšu deputāta klauna" tēvs , vienubrīd finasu ministrs sava vaida "šķēles analogs" 30 gadu beigu Latvijā. Motīvs tāds sāka celt viņu viena iemesla dēļ NODARBINAT BEZDARBNIEKUS tā tika realizēta "Nodarbinātības programma" kad tūkstošiem nekvalificētu bezdarbnieku pamatā "Garīgās frontes" cīnītaju sūtija būvet dzlzceļu "Uz laukiem" . Iedomājieties ka dzelzceļu būvē nekvalificēts darbaspēks , pietam matereali tā būvniecībai tika iepirkti no "Valdmaņa čomiem" , tās bija savu laiku USA nokapojušas 19gs 70-90 gados ražotas siedes . Viss citss bija tieši tāpat "Muslaiku stilā" , tālaika prese pilna ar "Dzelzceļgeitu" visaas variacijas , sakot no nobrauktam sliedzem beidzot ar no svaigiem zaljiem vai puvušiem baļķiem tasitiem gulšņiem , nospertas balasta grants utt. Tolaik laikam bija godīgāk "šiverīgo ministru" uz brīdi iesēdināja , taču šo izglāba "Padomju vara" izlaida kad jaunas varas aktivisti ienema Centralcietumu , talak puiss budams šeftmanis ar pieredzi veikli aizmuka uz Vaciju. Dzelzceļu cēla no diviem galiem no Rīgas uz Madonu un no Madonas uz Lubānu , taču līdz 1940 gadam paspeja uzcelt no Rīgas līdz Ergļiem un gabaliņu uz Madonas pusi tai skaitā Tilts Ergļos par Ogri un no Madonas uz Lubānu . 1940 gads "Bezdarbu" partrauca celāju vairs nebija un vajadzības arī. Linija kopš sakuma bija PRAKTISKI nelietojama ta ari noveģetaja visus padomju laikus , posms uz Lubani tika demontets vel 1980 beigas.

60uz5komats6 | 11:08 21.02.2013 | Atbildēt uz komentāru |

Lūk un Dienisti atkal gaužas,ka viņu izstādē nav nekādu problēmbilžu,ķipa fotogrāfi tādas nebildē un nedod(vai arī Latvijā viss ir kārtībā un nekādu dižo problēmu nav),mož paturpini tēmu ,uztaisi spēcīgāku sēriju un iedod nākošgad?

Eltons | 11:08 21.02.2013 | Atbildēt uz komentāru |

Luņa pamfletam piebislstot par pēdējo posmu, vienmēr fascinējušas fundamentālās dzelzceļa stacijas Lubānā un Meirānos ar visiem Latvijas ģērboņiem, ko krievu laikā nezināšanas vai apzinātas bezdarbības dēļ neiznīcināja...

art_joma | 11:39 21.02.2013 | Atbildēt uz komentāru |

Paldies Lunim par apgaismošanu un mrproxy par bildēm :)

Jolan | 11:47 21.02.2013 | Atbildēt uz komentāru |

a labs.Ar fīlingu.

Jolan | 11:52 21.02.2013 | Atbildēt uz komentāru |

...savulaik bieži braukāju uz ķeipeni,tāpēc bildes uzjundīja nostaļģiskas atmiņas.

Snorke | 11:56 21.02.2013 | Atbildēt uz komentāru |

labi,bet skumīgi!

Anonymous | 12:35 21.02.2013 |

pēc atomkara būs vēl skumīgāk

orks | 12:44 21.02.2013 | Atbildēt uz komentāru |

13. bildē saglabājusies staciju klasika – gaidītāju sols. Gandrīz kā dzīvs, sen nav gadījies vēl kaut kur dabā redzēt, a bija laiki, kad uz tādiem laimīgas stundas vadītas.

wibi | 13:36 21.02.2013 |

Tie staciju soli tiešām ir kā klasika, itkā tāds prasts, taču ar savu eleganci. Varētu vilkt paralēles ar Šveices staciju pulksteņiem kā klasisku vērtību. Katrā ziņā būtu žēl, ja nākotnē, kad (iespējams) renovētu stacijas, šos solus aizvāktu.

johans | 12:46 21.02.2013 | Atbildēt uz komentāru |

Labs materiāls !
Laiks skrien, cik gadus atpakaļ mačojās velo braucēji ar vilcienu ? uzvarēja tak pedāļu minējs !

Lunis | 12:55 21.02.2013 | Atbildēt uz komentāru |

Par to KĀDĀ līmeņa izpildījuma bija Ērgļu dzelzceļa līnija liecina fakts uzraiz pēc kara sanāca komisija kura NOVĒRTĒJA Latvijas dzelzceļa līnijas , tai skaitā arī iespēju PABEIGT "Rīga -Ērgļi -Madona-Lubāna līniju , tilts pār Ogri Ērgļos gan bija saspridzināts taču līdz tās pabeigšanai bija atlikuši ~35km savienot Ergļu -Madonas posmu. Rīga -Ergļi 97 km un Madona-Lubāna 35km tas ir ~130km no plānotā 165km bija pabeigti. Taču posma Rīga -Ergļi celts 1937-1940 gads celtniecība kvalitate bija bijusi tik zema ka tā pabeigšana neesot bijusi lietderīga. Japiezīmē ka Latvija eksistēja vēl veins praktiski identiska garuma dzelzceļs Ventspils -Liepaja 102km līnija kuru vācieši nonakot aplenkumā kurzemes katlā uzcēla burtiski 3-4 menešu laika arī no vecām sliediem liekot gulšņus svaigus baļķus uz plikas zmes , ŠIS kara apstakļos uz atru roku celtās linijas kvalitāte bijusi AUGSTAKA par 3 gadus muļļāto Rīga -Ergļi posmu . Abās līnijas sliedes noņema vienlaicīgi vienā gadā:)

Afs | 12:58 21.02.2013 | Atbildēt uz komentāru |

2009 gada decembrī braukāju un brīnijos par tiem ceļiem sliežu vietā, vietām pie stacijām vēl varēja atrast vilciena sarakstu ar 2007 gada datumu.

wibi | 13:38 21.02.2013 |

Zebra kaut kad ne pārāk sen izbrauca posmu pa dzelzceļa stigu. Netā vēl klīst video - http://www.youtube.com/watch?v=BjaaCkcXlPs

Anonymous | 13:30 21.02.2013 | Atbildēt uz komentāru |

forša ekskursija :)

CerambyX | 14:35 21.02.2013 | Atbildēt uz komentāru |

Ar velosipēdu tur tīri forši braucas. Pa Kārdes, Augšciema pusi nesen sanāca dauzīties - forši. Kādreiz jāsaņemas un jānomin viss posms.

Bucis | 15:57 21.02.2013 | Atbildēt uz komentāru |

labs reportiņš.:)

Erta | 16:22 21.02.2013 | Atbildēt uz komentāru |

Interesanti im intriģejoši

Anonymous | 17:21 21.02.2013 | Atbildēt uz komentāru |

Interesanti, un pēc Luņa pirmā "referāta" top pilnīgi skaidrs, kāpēc politiķi tā cīnās par satiksmes ministriju.

erxx | 18:11 21.02.2013 | Atbildēt uz komentāru |

Paldies par bildēm un Lunim par referātiem, bērnībā 80-tajos šad tad braukāju pa to līniju, 70km = 2 stundās.

Varēji vēl pieķert Ķeipeni ar kino-muzeju.

Anonymous | 18:36 21.02.2013 | Atbildēt uz komentāru |

Smuka pastaiga!

Antiikaa | 22:02 21.02.2013 | Atbildēt uz komentāru |

+art_joma

Elmarss | 22:26 21.02.2013 | Atbildēt uz komentāru |

Visiem, kas vaimanā par iznīcināto vērtību, pēdējos gados ap Ķeipeni bij kolosāls skats, kā trīs vagoni ved trīs pasažierus... Var tikai iedomāties cik rentabli tas bija.

burkans | 22:34 22.02.2013 |

Lūk, lūk - trīs braucēji trīs vagonos. Un to pamaksā visi tie, kam dzelzceļš nav ne tuvumā, tāpēc piedevām vēl jābrauc ar busu vai personīgo - tā sakot 2x maksā, par sevi un to vagonā....

Friidis | 22:26 21.02.2013 | Atbildēt uz komentāru |

Jā, skumji- kādreiz tika līdz Suntažiem regulāri braukāts.
Reports labs!

Aleks-Ko | 23:05 21.02.2013 | Atbildēt uz komentāru |

Laba reportāža.

Rihards88 | 18:20 22.02.2013 | Atbildēt uz komentāru |

Eh, līdz sāpēm pazīstama līnija, neizplūdīšu gari, ar vilcienu pa to nekad neesmu braucis, toties nostaigājis vienas diennakts laikā gan :))

Lunis | 18:26 22.02.2013 | Atbildēt uz komentāru |

Jā , jūs zinat kapec sliedes ir lidz Sauriešiem ?! Pavisma vienkarši ŠAI VIETĀ Rīgā iena;s jaunas 101 gadu planotais Rail Baltic atrvilciena maršruts kura trase paredzeta ar DZELZCEĻA TILTU ~Rigas apvedceļa - Daugmale linija un virziena un Sauriešiem un iekša Rīgā pa veco Ergļu dzelzceļa trassi.

karliks | 22:02 22.02.2013 |

Sliedes ir, jo KNAUFs tās ik pa laikam izmanto - pliks bizness.

ARTURVODNEV | 19:02 22.02.2013 | Atbildēt uz komentāru |

Vēl derētu uztaisīt reportāžu par Ieriķi-Gulbene, Gulbene-Žiguri, Skulte-Aloja posmiem. Drīz tiem pievienosies arī Pļaviņas-Gulbene, ļoti iespējams arī Gluda-Reņģe - esam uz pareiza ceļa.

karliks | 22:01 22.02.2013 | Atbildēt uz komentāru |

Reports labs un arī izbrauciens bija vērtīgs.

Lunis | 22:25 22.02.2013 |

Kur tavs reportss , neba proxsis viens tur līda :):)

karliks | 23:01 22.02.2013 |

Ko tad es tagad atkārtošos. Un vispār, tas bija sen un nav taisnība :)

burkans | 22:36 22.02.2013 | Atbildēt uz komentāru |

Paldies autoram un Lunim! Manas domas par šo iznīcību augstāk pie Elmarss komenta...

Anonymous | 01:53 23.02.2013 | Atbildēt uz komentāru |

jau izlasot komentārus sirds smeldz. Būs pēc kādiem pieciem gadiem jāiet dokumentēt atkal.

ZG | 09:08 02.03.2013 | Atbildēt uz komentāru |

Arī labs darbiņš! Gut!



Pievienot savu komentāru var tikai reģistrēts lietotājs. Lūdzu, reģistrējies!


Mana info:

Reklāma

fotonoma.lv

Saīsnes:

REPORTŽĀS INFO:

Nosaukums: Dzelzceļa līnija Rīga - Ērgļi
Autors: mrproxy
Pilsēta: Rīga - Ērgļi
Rajons: Rīgas rajons
Kategorija: Fotosesija
Skatīts: 4266x
Ievietota: 08:22 21.02.2013
Uzņemta: 08:19 21.02.2013
Bilžu skaits: 15
Fotoaparāts: Nav datu
Tips: analogais
Objektīvs: standarta

Autora komentārs:

1. Saurieši - pēdējā stacija Ergļu ceļa, kas tiek uzturēta. Vēl darbojas dzelzceļa pievadceļs uz Knauf rūpnīca. Stacijas sētniece uzraudze - Vallija
2. Pārējās sliedes praktiski demontētas
3. Sliedes Ērgļu ceļā beidzas pēc pirmā kilometra atzīmes
4. Tilts pār Mazo Juglu
5. Biļešu telpa Cekules stacijā
6. Pietura Jauncekule
7. Stacijas māja Augšciemā
8. Daudzās stacijās ir dzīvokļi, kuros vietējas pašvaldības izmitina iedzīvotājus. Augšciema stacijas iedzīvotājs Valērijs
9. Kāpņu telpa
10. Kārdes stacija
11. Lielākoties sliežu ceļš ir izbraucams ar automobīli. Par stacijām liecina tik pussadrupušu peronu paliekas
12. Sidgundas stacija
13. Uzgaidāmā telpa Suntažu stacijas ēkā
14. Dzelzceļa pārbrauktuve pie Taurupes stacijas
15. Ērgļu stacija

2011. gada oktobris

Šobrīd online (4):